İlk Gün

Merhaba Bloggercassie takipçileri,

Bugün ilk yazımla karşınızdayım. Açıkçası bu yazı biraz tanışma amaçlı olacak. Ayrıca hiç takipçim yokken yazdığım bir blog olacağı için lütfen bunu okuyorsanız  aşağı kısma kısa bir yorum yazın lütfen.

Evet öncelikle kendimi tanıtarak başlayacağım.başlayacağım. Blog sitelerinde gerçek adımı vermeyi sevmiyorum o sebeple adım Cassie diye bilin yeterli arkadaşlar. Kitaplara kesinlikle aşığım. Genel olarak bilim-kurgu okusam da duygusal romanlar da kesinlikle tercihlerim arasında yer alıyor.

Müzik… Müzik benim için kesinlikle bir boş zaman aktivitesi değil. Müzik benim için hayatın ta kendisi diyebilirim. Öyle ki müzik dinleyemediğim zamanlarda bile kafamda mutlaka bir melodi döner durur. Müzik dinlemeyi sevdiğim gibi müzik yapmak da en büyük hobim.Keman ve piyano çalabildiğim için şimdilik sadece ikisiyle yetiniyorum ama sakın bu iki aleti küçümsemeyin. Beethoven ve Mozart gibi büyük sanatçıların favorisiydi bana kalırsa piyano ve keman. Dinlediğim müziklere gelirsek en sevdiğim kesinlikle klasik müzik.Pop ve rock da dinlerim ama klasik müziğin verdiği huzuru hiç biri veremiyor maalesef. Dinlemekten hiç hoşlanmadığım tek bir müzik türü var sanırım: Metal.

Bu ilk blog için bu kadar yeterli diye düşünüyorum. Eğer umduğum gibi olur da burada küçük de olsa bir kitle oluşursa bu blogda istediğiniz her konuda konuşabiliriz. İlk başta dediğim gibi bu blogu okuduysanız aşağıya küçük bir yorum bırakın lütfen. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere…

NOT: Yorumlara bir sonraki yazının ne hakkında olmak istediğinizi de yazabilirsiniz. 🙂spring-wallpaper-tumblr-hd-pictures-4

Bir Cevap Yazın

